یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام  تغییر می کند/ خداحافظی عزیزی با آموزش و پرورش چرام  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام  تغییر می کند/ خداحافظی عزیزی با آموزش و پرورش چرام   

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام بعد از چندین سال و انتقادات گسترده فرهنگیان چرام در رسانه ها و اتفاقات اخیر در آموزش و پرورش شهرستان چرام  تغییر خواهد کرد.

به گزارش افتونیوز؛ در گفتگو با منایع آگاه صدرالله عزیزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام  سکان مدیریت خود را واگذار خواهد کرد.

پس از چندین نوبت انتقادات فرهنگیان شهرستان چرام از مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان  در رسانه‌ها و اتفاقات اخیر آموزش و پرورش چرام، مدیر کل آموزش و پرورش استان  مصمم به تغییر مدیر زیرمجموعه خود در شهرستان چرام است.

نامهای زیادی برای جایگزین صدرالله عزیزی مطرح شده است، اما چیزی که قطعیت یافته خداحافظی صدرالله عزیزی از آموزش و پرورش شهرستان چرام است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 چرام 1397/7/17 10:43:44

    سلام این جورخبرهازدن دراین اول سال تحصیلی که همه عوامل اجرایی اداره. مدارس بایدکاملا تمرکزداشته باشند زیبنده نیست هروقت مدیرکل محترم تشخیص دادندتغییرات ایجادکننداین امرمحقق خواهدشد که به عنوان یک فرهنگی واولیامراتب تقدیروتشکرخودراازجناب آقای عزیزی که درطول چندسال باایجادتعامل.وحدت .سخت کوشی احترام. کوچک نظمی.صداقت گام های ارزشمندی درجهت رشدوتعالی فرزندانمان برداشته اعلام می داریم //

    پاسخ
  • 2 اصلاح طلب 1397/7/16 19:42:1

    مدیر آموزش و پرورش بهمئی هم باید عوض بشه با اون ....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها